Insurance

728x90

​សំរាម​ចំនួន ១,៤៧០ តោន កំពុង​ក្លាយជា​បញ្ហា​ប្រឈម បន្ទាប់ពី​ក្រុមហ៊ុន ស៊ិន ទ្រី​……..

​ខេត្ត​ព្រះសីហនុ​៖ លោក អ៊ី សុខ​ឡេង អភិបាលក្រុង​ព្រះសីហនុ នា​ព្រឹក​ថ្ងៃទី​០៣ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ​២០១៧ បាន​បង្ហោះ​សារ​អេ​ឡិច​ត្រូ​និ​ច និង​តាម​បណ្តាញ​សង្គម facebook ផ្ទាល់ខ្លួន ដោយបាន​បង្ហាញ​អំពី​ក្តីកង្វល់ខណៈពេល​ក្រុមហ៊ុន ស៊ិន ទ្រី ដាក់សំណើ​ប​ញ្ឃ​ប់​សកម្មភាព​ប្រមូល​សំរាម​នៅក្នុង​ក្រុងព្រះសីហនុ ចាប់ពី​ខែក្រោយ​នេះ​តទៅ​។​

​យោងតាម​ដំណឹង​បឋម​ជុំវិញ​បញ្ហា​ដែល​ក្រុមហ៊ុន ស៊ិន ទ្រី ស្នើសុំ​បញ្ឈប់​ធ្វើ​អា​ជី​កម្ម​ប្រមូល​សំរាម​នៅ​ក្រុងព្រះសីហនុ លោក អ៊ី សុខ​ឡេង អភិបាលក្រុង​ព្រះសីហនុ បានចេញ​ប្រកាស​ដោយមាន​ខ្លឹមសារ​ថា រដ្ឋា​បាល​ក្រុងព្រះសីហនុ​សូម​ជូនដំណឹង​ដល់​បងប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​រស់នៅក្នុង​ក្រុងព្រះសីហនុ ជ្រាបថាៈ​ក្រុមហ៊ុន​ស៊ិន​ទ្រី បានដាក់​លិខិត​មក​រដ្ឋបាលខេត្ត​នឹង​ចម្លង​មក​រដ្ឋបាល​ក្រុងព្រះសីហនុ សុំ​ឈប់​ផ្តល់​សេវា​ប្រមូល សម្អាត និង​ដឹកជញ្ជូន​សំរាម នៅ​ក្រុងព្រះសីហនុ ចាប់ពី​១៥ ខែសីហា ឆ្នាំ​២០១៧ តទៅ​។ ប្រសិនបើ​ក្រុមហ៊ុន​ស៊ិន​ទ្រី ឈប់​មែន មួយ​សប្តាហ៍ (1,470​តោន ) សំរាម​នឹង​គរ​ដូច​ភ្នំ ពីព្រោះ​រយៈពេល​មួយខែ រដ្ឋបាលខេត្ត និង​រដ្ឋបាល​ក្រុង មិនអាច​រក​ក្រុមហ៊ុន​ថ្មី​បានទេ ពីព្រោះ​ការបញ្ជាទិញ​ឡាន​ពី​ក្រៅប្រទេស​យ៉ាងហោចណាស់​ក៏ត្រូវ​ការចំណាយ​ពេលវេលា ២​ខែ​ដែរ​។ មូល​ហេតុដែល​ក្រុមហ៊ុន​ស៊ិន​ទ្រី​សុំ​ឈប់​ប្រមូល​សំរាម ដោយសារ​ក្រុមហ៊ុន​ស៊ិន​ទ្រី​រកស៊ី​ខាត​។ សព្វថ្ងៃ​បងប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​រស់នៅក្នុង​ក្រុងព្រះសីហនុ បាន​រិះគន់​ក្រុមហ៊ុន​ស៊ិន​ទ្រី​គ្រប់បែបយ៉ាង ប៉ុន្តែ​បងប្អូន​បាន​បង់​សេវា​ប្រមូល​សំរាម​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​ស៊ិន​ទ្រី ត្រឹមតែ 40% ប៉ុណ្ណោះ​។ បន្ទាប់ពី​រដ្ឋបាលខេត្ត និង​រដ្ឋបាល​ក្រុង ទទួលបាន​លិខិត​សុំ​ឈប់​ផ្តល់​សេវា​ប្រមូល និង​ដឹកជញ្ជូន​សំរាម នៅក្នុង​ក្រុងព្រះសីហនុ​។

​រដ្ឋបាលខេត្ត​បាន​កោះប្រជុំ​បន្ទាន់​មួយ​នៅ​សាលាខេត្ត ដោយមាន​ការចូលរួម​ពី​រដ្ឋបាល​ក្រុង មន្ទីរ​សេដ្ឋកិច្ច និង​ហិរញ្ញវត្ថុ មន្ទីរ​បរិស្ថាន និង​ក្រុមហ៊ុន​ស៊ិន​ទ្រី​។ ការប្រជុំ​ពិភាក្សា និង​ចរចា​ចំណាយពេល ៣​ថ្ងៃ លទ្ធផល​បាន​ត្រឹម​ក្រុមហ៊ុន​ស៊ិន​ទ្រី យល់ព្រម​ប្រមូល និង​ដឹកជញ្ជូន​សំរាម ១​ខែ​ទៀត​ប៉ុណ្ណោះ (14/08/2017-14/09/2017 )​។ បើ​ក្រុមហ៊ុន​នៅតែ​បន្ត​ខាត​ទៀត ក្រុមហ៊ុន​នឹង​ឈប់​វិនិយោគ​ផ្តល់​សេវា​ប្រមូល​សំរាម និង​ដឹកជញ្ជូន​សំរាម នៅក្នុង​ក្រុងព្រះសីហនុ​ទៀតហើយ ក្នុងនោះ​រដ្ឋបាល​ក្រុង ក៏ត្រូវ​ចំណាយលុយ​បង់ខាត​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​ស៊ិន​ទ្រី ចំនួន​៣​ម៉ឺន​ដុល្លារ អំឡុងពេល​ក្រុមហ៊ុន​ប្រមូល និង​ដឹកជញ្ជូន​សំរាម មួយខែ​នេះ​។ ដូច្នេះ​ក្នុងនាម​រដ្ឋបាល​ក្រុងព្រះសីហនុ សូម​អំពាវនាវ​ដល់​ប​ង​ប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​រស់នៅក្នុង​ក្រុងព្រះសីហនុ សូម​ចូលរួម​ភ្ជាប់​សេវា​ប្រមូល​សំរាម និង​បង់​សេវា​សំរាម​ដល់​ក្រុមហ៊ុន ដើម្បី​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​មានលទ្ធភាព​ផ្តល់​សេវា​ប្រមូល និង​ដឹកជញ្ជូន​សំរាម ជូន​បងប្អូន​បាន​រាល់ថ្ងៃ នឹង​បរិស្ថាន​ល្អ​។

លោក​អភិបាលក្រុង​បាន​បាន​អំពាវនាវ​និង​ពន្យល់ថា នៅពេល​ដល់​ថ្ងៃ​កំណត់​(​ក្រុមហ៊ុន​ស៊ិន​ទ្រី​ឈប់​) ទោះជា​រកបាន​ក្រុមហ៊ុន​ថ្មី​មក​ជំនួស​ទាន់​ឬ​មិនទាន់ ឬ​ក៍​ក្រុមហ៊ុន​ស៊ិន​ទ្រី​ចុះ​កុងត្រា​ថ្មី​បន្ត ស្នើ​ពលរដ្ឋ​ទូទាំង​ក្រុងព្រះសីហនុ​ចូលរួម​បង់ប្រាក់​ថ្លៃ​ប្រមូល​សំរាម​នេះ​អោយបាន​គ្រប់ៗ​គ្នា ដោយសារ​ថា មានតែ​មធ្យោបាយ​នេះ​មួយគត់​ដែល​អាចអោយ​ក្រុមហ៊ុន​ប្រមូល​សំរាម ចូលរួមបាន​ដើម្បី​សំអាត​ទីក្រុង​។

​ឆ្លើយតប​ទៅនឹង​បញ្ហា​នេះ ពលរដ្ឋ​មួយចំនួន​ដែល​ទំនងជា​ចង់​ចូលរួម​បង់ប្រាក់​សេវា​យក​សំរាម​នេះ បានស្នើ​សុំអោយ​រដ្ឋបាល​ក្រុង​ពន្យល់ និង​ផ្សព្វផ្សាយ​ប្រាប់​ពី​បែបបទ​នៃ​ការស្នើរ​សុំ​បង់ប្រាក់​នេះ​ថា​ត្រូវធ្វើឡើង​បែបណា​? ដូចជា​ទាក់ទង​ទៅ​អជ្ញាធរ​ភូមិ សង្កាត់​ឬ​ក៍​តាមរយៈ​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​ចុះ​ជួប​តាម​ផ្ទះ​ប្រជាពលរដ្ឋ​៕ ទន់ សុខ



http://ift.tt/2iThReK
​សំរាម​ចំនួន ១,៤៧០ តោន កំពុង​ក្លាយជា​បញ្ហា​ប្រឈម បន្ទាប់ពី​ក្រុមហ៊ុន ស៊ិន ទ្រី​…….. ​សំរាម​ចំនួន ១,៤៧០ តោន កំពុង​ក្លាយជា​បញ្ហា​ប្រឈម បន្ទាប់ពី​ក្រុមហ៊ុន ស៊ិន ទ្រី​…….. Reviewed by yim PH on 8:58 AM Rating: 5

Entertainment

ads
Powered by Blogger.